Brev:
Hvor meget mælk? - 3 mdr.
2. februar 2017
Alder:
3 mdr.
Hvor meget mælk? - 3 mdr.
Kære Helen
Min dreng på 3,5 måned spiser ikke så meget, som han skal ifølge udregning. Han får flaske, så jeg kan let følge med. Han vejer knap 6 kg og "mangler" gerne 250-400 ml i døgnet. Kunne jeg ikke følge med, ville jeg slet ikke tænke over det, for han trives så fint.
Han får tilbudt alt det, han kan spise - og i hvert fald syv gange 150 ml. Er der noget, vi bør eller kan gøre?
Tusind tak!
Venlig hilsen
Ida